Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 156 1.6 Прекъсва при ускорение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 156 1.6 Прекъсва при ускорение

    Колата прекъсва супер яко особено когато и давам газ при ускорение . иначе на празен ход запален фас стои прав на колекторите .Прекъсването става за миг .оборотите падат и веднага се оправя но резултата е яко хлецкане . При диагностиката ми казаха .че проблема е в ДКВ след което го смених . както и датчик детонации кабели и свещи но проблема си остана . Възможно ли е да е от смяната на ремъка и неправилното зацепване .защото пети не са ползвани .но и преди смяната на ремъка колата е имала същия проблем .Колата е закупена от Италия .

  • #2
    Ами трябва да се зацепи с петите. Дебитомера гледахте ли го как е?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      дроселче,катализаторче
      Аlfa Romeo 156 1.8 ГИ

      Comment


      • #4
        а незапален фас как стои на колекторите?

        колега иди на смислен сервиз, няма какво да гадаем тука
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Ами трябва да се зацепи с петите. Дебитомера гледахте ли го как е?
          Казаха че дебитомера работи Тая кола вече я пипаха доста сервизи и губя надежда вече .За катализатор изобщно не е ставало въпрос

          Comment


          • #6
            Бе той може да работи, но как? Иди на качествен диагностицик, който ще ти закачи колата с лаптопа и ще тръгнете да карате. Тогава той като разбира какво да гледа ще ти каже кое е на ред и кое не. Дебитомера на място не може да се разбере как е, както и много други неща. Тука не можем да ти помогнем много. Само мога да ти кажа, че ремъка трябва да се зацепен както трябва преди да се правят каквито и да е интервенции по колата.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
              а незапален фас как стои на колекторите?

              колега иди на смислен сервиз, няма какво да гадаем тука
              незапален пада защото пушека пази равновисие.Много сервизи обиколи тая кола

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Бе той може да работи, но как? Иди на качествен диагностицик, който ще ти закачи колата с лаптопа и ще тръгнете да карате. Тогава той като разбира какво да гледа ще ти каже кое е на ред и кое не. Дебитомера на място не може да се разбере как е, както и много други неща. Тука не можем да ти помогнем много. Само мога да ти кажа, че ремъка трябва да се зацепен както трябва преди да се правят каквито и да е интервенции по колата.
                колата е закачвана в движение дава датчик колянов вал .Смених го и пак същия хуй същата грешка показва .Първото нещо което проверихме беше дебитомера

                Comment


                • #9
                  Как точно проверихте тоя дебитомер.......най - добре дебитомер се проверява с друг работещ такъв.....иначе е бошлаф работа.....тотално издхухан дебитомер, и чисто нов Бошовски на място и обороти не ми дават кой знае какви разлики, виж в движение не съм ги тествал щото не съм с лаптоп.......не съм кой знае какъв специалист, но с въпросния издухан дебитомер, празния ми ход е много добре, но при ускоряване и яка газ, почва едно яко боботене, наемане за 1 секунда, 2 сек давене, понякога обратното рязък спад на мощноста и прочее екстри, затова скромно ще кажа че докато не провериш състоянието на колата с друг работещ дебитомер, то мисля че твърдо той е проблема......
                  Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 11:21.
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    [QUOTE=nasko13;306151]Казаха че дебитомера работи

                    То и за моя казваха че работи ама м/у 3000 и 4500 оборота куцо магаре,и като сложих новия ела виж кво става
                    Alfa Mito 1.4
                    156 2.0 155 ex
                    156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                    Comment


                    • #11
                      Приятелю твоята кола ще има проблем докато не се зацепи с пети. А и дебитомера на тези коли свършва на около 100к км така че си е консуматив и смяната му при първоначално обслужване е желателна за да извадиш пълния потенциал от мотора.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        Провери дали не е скъсан маркучът за въздух, който е след дебитомера и влиза в дроселовата клапа. При мен това реши проблема.
                        156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                        Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                        Comment


                        • #13
                          Колега, огледай хубаво бубините за някакви дефекти по тях /пукнатини/. Аз ги проверих, като махнах малкия капак, който е върху бубините и на тъмно гледах дали не искри от някъде когато работи колата /особено на определени обороти направо светеше там/. Защото аз имах подобен проблем. На празен ход държеше супер обороти, но на 1300 и на 1900 забиваше яко муцуна и нагоре вече нямаше проблем. Първата бубина ми беше спукана. Смених я и се оправи.
                          FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
                          LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
                          LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
                          LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
                          ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
                          LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

                          Comment


                          • #14
                            точно това беше

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от nasko13 Покажи съобщение
                              точно това беше
                              каза наско след 4 години
                              156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                              Comment

                              Working...
                              X